سفارش تبلیغ
صبا ویژن

از شیر مرغ تا......جون آدمیزاد!!


درباره وبلاگ


سارا
سلام دوست گلم... .به وبلاگ خودت خوش اومدی...من سارام.یه دختر شوخ و شیطون که همیشه میخندم و دوست دارم دیگران رو هم شاد کنم. امیدوارم تو این چنددقیقه ای که اینجایی بهت خوش بگذره و بازم برگردی..!!! راستی یه چیز خیلی مهم!! نظر یادت نرررره!!!!






امکانات جانبی


سلاااااااام!

خودم خبر دارم که رکورد زدم!بله!شیییش ماهه آپ نفرمودم!!
بیخی حالا بیاین حرفای خوب خوب بزنیم!

دیروز آخرین روزی بود که تو سال 89 به مدرسه تشریف فرما شدم!کلاس ما هفت نفر بودیم تازه ساعت یازده هم زنگ زدم راننده مون اومد دنبالمون!!خیییلی خوش گذشتاا ولی خب بس که معلما با غضب نیگامون میکردن... ما هم که دل ناززززک.Baby Girl...برگشتیم!!هه هه!

امروز چارشنبه سوریه خیر سرم...هیچی ترقه نخریدم..چند روز پیش شوهرخاله م فوت کرد(خدا رفتگان شما رو هم بیامرزه!) دیگه به خاطر همین امسال از عید به اونصورت خبری نیستش!یعنی دید و بازدید و.. عیدی و..اینا همه پر!ولی خب عوضش میریم مسافرت!برای تعیین مقصد پس از گفت و گو و مذاکرات بسیاااار چهار جهت مختلف رو پیشنهاد دادیم!(آدم لذت می بره از این همه تفاهم و یکپارچگی!!به به!Sigh) صبا گفت شیراز!(موافقم!) مامانم میگه قشم(موافقم!) تارا میگه شمال!(با اینم موافقم!) بابام میگه سلیمانیه!(با این یکی دیگه خیلی موافقم!)ولی خب کم کم همه ی گزینه ها حذف شدن:شمال تکراریه(آآآره..این پیشنهاد کی بود اصلا؟)...شیراز شلوغه(راس میگن خب!)...پاسپورتامون آماده نیس(اَه)...پس قشم!فردا یا پس فردا میریم!!

حالا از اینا بگذریم امسال چقدر زود گذشتااا!!؟یه سال بزرگتر شدیم!یه سااااااااال{لطفا الفِ سال را به مدت دو ثانیه بکشید!با تشکر!}

تعجب نوشت:بهاره مثلا؟دیروز که توی شهر ما یهویی برف اومد!اونم چه برفی!درسته دوساعت بیشتر طول نکشید ولی خب اینقده دونه هاش درشت بود و خوشگل!

شرح حال نوشت: تنبلی تنها زمانی لذت بخش است که یک عالمه کار برای انجام داشته باشی!
(جروم کی جروم)

توصیه نوشت:تو ی عید حسسسسسسسسسسسسسسابی خوش بگذرونین!!(تعداد دندونه ها رو حال کردین؟!)

تبریک نوشت:مراجعه شود به عنوان پلیز!!!

شب نوشت:این پست رو صبح نوشته بودم ولی الان که شبه باید بگم کللللی ترقه خریدم!!خیلی هم حال داد!هوووراااااا!


موبایل

فال حافظ

فتوشاپ

خرید اینترنتی