سفارش تبلیغ
صبا ویژن

از شیر مرغ تا......جون آدمیزاد!!


درباره وبلاگ


سارا
سلام دوست گلم... .به وبلاگ خودت خوش اومدی...من سارام.یه دختر شوخ و شیطون که همیشه میخندم و دوست دارم دیگران رو هم شاد کنم. امیدوارم تو این چنددقیقه ای که اینجایی بهت خوش بگذره و بازم برگردی..!!! راستی یه چیز خیلی مهم!! نظر یادت نرررره!!!!






امکانات جانبی


سلاااااااااام به همه ی دوستای گلم!!! چیه چرا اینجوری نیگا میکنین؟؟؟خودمم به خدا!!!یعنی اینقد بهم نمیاد زود آپ کنم؟؟

·          خب....بیخیال ...خوبین؟؟منم خوبم!!البته نه چندان!!خب به هر حال شمام بودین حال و روز بهتری نداشتین چون امتحانا(دعا کنید بیست شم..) و .....خرداد (دعا کنید زود تموم شه..گیج شدم)و....امتحان تیزهوشان(دعاکنین قبول شم..) و.....امتحان نمونه(اینم همینطور..) و.......مرحله دوم تیزهوشان(بیزحمت واسه اینم دعا کنین..!) و....کللللی امتحان دیگه(حالا شاید من بخوام تا فردا همینجوری امتحان بنویسم!شما باید همشو بخونین؟؟!!!)

هیچ اتفاق خاصی نیفتاده که بخوام تعریف کنم منتظر نباشین!!!!در ضمن مامانمم دم به دقیقه میگه سارا برو درستو بخون نمیذاره بشینم پای کامیم!!

آهان یه مطلب مهم....خیلی مهم!!!...یعنی خیلی خیلی مهم!!!
یه بار دیگه م گفتم که این وبلاگ یه جمع دوستانه و یا حتی خونوادگیه!!!لطفا این جمع رو بهم نزنید!!!متشکرم!چون اونموقع مجبور میشم کامنت های نامربوط برخی از دوستان(!)که شایدم نشه اسمشون رو "دوست "گذشت رو حذف کنم...متاسفم...!

خب...!تاحالا تعداد دوستاتونو شمردین؟؟چندنفرن؟؟با کدوماشون صمیمی هستین؟؟کدوماشون دوستای معمولی به حساب میان؟؟کدوماشون واقعی؟؟
اصلا فرق بین دوستای معمولی و واقعی رو میدونین؟؟یکی از مهمترین فرقاش اینه که همیشه دوستای واقعیمون رو از ته ته ته ته دل و خیلی دوست داریم....
بقیه شم میتونه اینا باشه....::

ــ یک دوست معمولی هیچ گاه نمی تواند گریه ی تورا ببیند

ــ یک دوست واقعی شانه هایش از گریه ی تو تر خواهد شد

ــ دوست معمولی اسم کوچک والدین تو را نمی داند.

ــ دوست واقعی شاید تلفن آن ها را جایی نوشته باشد

ــ دوست معمولی یک جعبه شکلات برای مهمانی تو می آورد.

ــ دوست واقعی زودتر به کمک تو می آید و تا دیر وقت برای تمیز کردن می ماند

 

ــ دوست معمولی ازاینکه هنگام خواب به او تلفن کنی متنفر است..

ــ دوست واقعی می پرسد چرا نتوانستی زود تر تماس بگیری؟

 

ــ دوست معمولی دوست دارد به مشکلات تو گوش دهد .

 

ــ دوست واقعی سعی در حل آن ها میکند

                                                                         ــ دوست معمولی مانند مهمان رفتار می کند و منتظر می ماند از او پذیرایی شود

 

ــ دوست واقعی به سوی یخچال رفته و از خود پذیرایی می کند

 

ــ دوست معمولی می پندارد که دوستی شما بعد از یک مرافعه تمام می شود

ــ دوست واقعی می داند که بعد از یک مرافعه دوستی شما محکم تر می شود

یک دوست واقعی کسی است که وقتی همه تورا ترک کردند باتو می ماند..

بای تا های...
موارد تاکیدی:نظررر یادتون نره!!

 


موبایل

فال حافظ

فتوشاپ

خرید اینترنتی